Rabu, 20 Julai 2011

Download Instrumen Pentaksiran Standard Prestasi KSSR Tahun Satu

INSTRUMEN PENTAKSIRAN STANDARD PRESTASI
       
Bahasa Melayu | Bahasa Inggeris | Matematik | Dunia Sains & Teknologi
MESYUARAT PENGURUSAN & PENGENDALIAN PBS KEPADA PENOLONG KANAN 
(25 - 27 APRIL 2011, HOTEL GOLDCOURSE, KLANG)
        Bahasa Melayu | Bahasa Inggeris | Bahasa Cina | Prinsip Perakaunan | Pendidikan Moral | Geografi

 Sistem Tuntutan
DOKUMEN STANDARD PRESTASI KSSR TAHUN SATU
       Pendahuluan  |  Bahasa Malaysia  |  Bahasa Inggeris  |  Bahasa Arab  |  Matematik
       Pendidikan Islam  |  Pendidikan Moral  |  Pendidikan Jasmani  |  Pendidikan Kesihatan  
       Dunia Muzik  |  Dunia Sains & Teknologi  |  Dunia Seni Visual  |  Elemen TMK  




Sumber: Portal Jabatan Pelajaran Perak

41 ulasan:

  1. Terima kasih banyak-banyak ustaz.....alhamdulillah Allah telah lorongkan saya membuka blog ustaz ni....

    BalasPadam
  2. Bukan Hak saya, ini kepunyaan kita bersama.

    BalasPadam
  3. dalam dunia pendidikan ini selain dari cabaran dalam mendidik anak-anak murid.. yang lebih tercabar ialah sikap dengki dan pilih kasih dalam pencapaian... itulah manusia

    BalasPadam
  4. Terima kasih kerana membantu memudahkan kerja saya.

    BalasPadam
  5. Syukur alhamdulillah dan terima kasih banyak kerana blog ustaz telah membantu serta meringankan tugas saya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya masih mencari pentaksiran bagi dunia seni visual tahun 1

      Padam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. daniel dahiyah firdaus19 Oktober 2011 pada 1:12 PG

    thanks 4 dokumen....

    BalasPadam
  8. trima kasih banyak ustaz kerana banyak membantu. Allah s.w.t. saja yang dapat membalas jasa ustaz kepada kami guru-guru.

    BalasPadam
  9. terima kasih cikgu....memang saya sedang mencari-cari bahan ini...Semoga Allah akan membalas jasa cikgu....Alangkah baiknya jika semua guru di Malaysia ini seperti cikgu...

    BalasPadam
  10. Alhamdulillah,sy dah jumpa cnth instrumen n eviden yg sy nak,mcm contoh yg cikgu d sekolah sy tunjuk,terima kasih ya..semoga cikgu dimurahkan rezeki dr Allah,Amin...

    BalasPadam
  11. terima kasih cikgu. akhirnya sy jumpa apa yang sy nak.sebelum ni betul2 blur. Semoga Allah membalas jasa baik cikgu yang tak lokek ilmu .

    BalasPadam
  12. Terima Kasih Cikgu. Boleh tak upload instrumen pentaksiran KSSR mata pelajaran lain contohnya Pendidikan Moral.

    BalasPadam
  13. Alhamdulillah, terima kasih banyak-banyak ustaz. Adakah instrumen pentaksiran KSSR Dunia Seni Visual Tahun 1.

    BalasPadam
  14. Terima kasih ustaz.. Alhamdulillah bahan yg dapat byk membantu.. Moga jasa baik ustaz mendpt ganjaran yg setimpal dariNya..

    BalasPadam
  15. slm..ada x instrumen untuk pend. moral thn 1...
    puas sy cari tp x jmpa...klu ada boleh x tlg emailkan ke norlieisa@yahoo.com...trma kasih

    BalasPadam
  16. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  17. Jika cikgu sedang mencari instrumen pentaksiran DSV tahun 1, sila kunjungi blog ini

    http://cikgucakk.blogspot.com/2012/01/instrumen-pentaksiran-kssr-dunia-seni.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak dapat buka la fail2 die. Ada password. Ape password die ek? thanks.

      Padam
    2. a,ah..apa password dia?lau tau sila emel sy d rozarina_robert@yahoo.com...makaseh..

      Padam
    3. hai ruja hehe. sy pun nak juga klau x keberatan fredausjohari@yahoo.com... trimass...

      Padam
  18. ada tak sesiapa yang dpt download instrument bm thun 1..kalau ada boleh x email ke nfauziahtulfazlin@yahoo.com

    BalasPadam
  19. bagaimana saya nak dapatkan intrumen pentaksiran bm tahun 2? terima kasih

    BalasPadam
  20. A'kum ustaz...kenapa saya xdpt nak download instrument pentaksiran bi tahun 1? da merata tempat saya cari. mmg susah nak dpt. matematik sahaja yang lengkap. siap ada module untuk guru dan murid. kenapa bi xmcm tu?????

    BalasPadam
  21. Terima kasih banyak2 Ustaz. Perkongsian ilmu ini banyak membantu saya.

    BalasPadam
  22. Assalam....mohon sekiranya ada bahan instrumen pentaksiran kssr dunia seni visual tahun 2...harap dapat dikongsi bersama...semoga Allah s.w.t. mmberkati usaha Ustaz

    BalasPadam
  23. salam..sy ada dsv thn 2.klu nk email kt saya..imanirdina@yahoo.com.my..nti sy emailkn..

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya dah emelkan..mohon share ye...tq

      Padam
  24. salam..mohon sesiapa yang ada bahan instrumen pentaksiran sekali dengan rekod evidens kssr PK Tahun 2..jika ada boleh tak emailkn kt sy n_zurianty83@yahoo.com...terima kasih...

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam, saya pun nak juga eviden kssr pj dan pk tahun 1 dan 2....tahun 1 langsung saya x jupa contoh dia..ustaz bntu la saya..jika sesiapa ada contoh leh x share pada saya d email ladygurlz_arima85@yahoo.com..terima pada semua..semoga jasa baik anda akan di balas oleh yang maha esa

      Padam
  25. salam, saya pun nak juga eviden kssr pj dan pk tahun 1 dan 2....tahun 1 langsung saya x jupa contoh dia..ustaz bntu la saya..jika sesiapa ada contoh leh x share pada saya d email wanchaiss2006@yahoo.com.my..terima pada semua.. hanya Allah yang membalas

    BalasPadam
  26. Salam ustaz, saya memohon jasa baik ustaz untuk mengemailkan kepada saya intrumen Bahasa Malaysia Tahun 1
    kepada saya.Emai saridahahmad@gmail.com
    Sekian.Terima Kasih

    BalasPadam
  27. salam ustaz.mohon dapatkan instrumen pentaksiran pendidikan moral tahun 2.dah puas cari dlm blog,tpi x jumpa.kalau dpt...nak contoh2 lembaran kerja tuk subjek moral nie.leh email pd saya: s_jihah79@ymail.com.kwn2 yg ada contoh worksheet moral tu,lehla share kt saya...please

    BalasPadam
  28. salam ustaz. saya juga memerlukan instrumen pendidikan moral tahun 2. mohon share ilmu yang ada tu. puas dah cari dan download subjek ni tapi masih x berjaya. emailkan saya : rosmiah@gmail.com. tkasih atas bantuan anda semua.

    BalasPadam
  29. salam ustaz..blh tolong emelkan saya instrumen moral tahun 2 dan 1..terima kasih banyak...loboazad@yahoo.com

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam ustaz. Minta jasa baik ustaz, tlg email instrumen pentaksiran kssr matematik tahun 2 dan psv tahun 1. aznee4810@yahoo.com tq

      Padam
  30. Salam ustaz dan kekawan, boleh cuba di sesawang berikut www.kssronline.com. Mcm mcm ada.

    BalasPadam
  31. salam, saya pun nak juga eviden kssr matematik tahun 2...ustaz bantula saya..jika sesiapa ada contoh tolonglah share pada saya d email magenmages@yahoo.com..terima kasih pada semua.

    BalasPadam
  32. salam, saya ingin tanya eviden bagi seni visual thn 1 2011 yang saya download, adakah itu instrumen sahaja atau ada eviden yang baru (2012),kalau ada boleh tolong email kepada saya : fooshwa @gmail.com, terima kasih.

    BalasPadam
  33. Terima kasih atas instrumen pentaksiran Bm KSSR Tahun 1.
    Minta ditukar-tukar latihan mengikut BAND.

    BalasPadam